واردات انواع رطوبت ساز، رطوبت گیر و خوشبو کننده هوا از چین و ترخیص آن از گمرک با برند دلخواه

امروزه، حفظ رطوبت مناسب در محیط زندگی و کار یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد آسایش و سلامت افراد به شمار می‌رود. از طرفی استفاده از دستگاه خوشبو کننده های هوا نیز به یکی از محصولات پر استفاده تبدیل شده است. اما چطور می توان از این بازار کسب سود بیشتری داشت؟ بدین منظور، واردات انواع رطوبت ساز، رطوبت گیر و خوشبو کننده هوا از چین می تواند راهکار مؤثر تری باشد.

چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصولات در جهان، ارائه دهنده انواع مختلفی از دستگاه‌های با کیفیت و قیمت مناسب است. در این راستا، واردات رطوبت ساز، رطوبت گیر و دستگاه خوشبو کننده هوا با برند دلخواه و ترخیص آن از گمرک می‌تواند به تأمین نیاز مشتریان در این زمینه کمک نماید و موجب کسب سود بیشتر شود. از طرفی واردات لوازم برقی از چین نیز طرفداران زیادی دارد چرا که سود بالایی را نصیب تجار می کند.

مراحل واردات انواع دستگاه رطوبت ساز، رطوبت گیر و خوشبو کننده هوا از چین

مراحل واردات انواع دستگاه رطوبت ساز، رطوبت گیر و خوشبو کننده هوا از چین

واردات انواع رطوبت ساز از چین

رطوبت ساز یک وسیله خانگی یا وسیله ای است که برای افزایش سطح رطوبت هوا در یک اتاق یا یک فضای بسته طراحی شده است؛ این کار را با انتشار قطرات آب یا بخار به هوای اطراف انجام می دهد و در نتیجه رطوبت را افزایش می دهد. اما به عنوان محبوب ترین دستگاه های رطوبت ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

واردات رطوبت ساز
  1. رطوبت ساز دیسکی: کاربرد عمده آن تأمین رطوبت مورد نیاز دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی است، این دستگاه با استفاده از شناور و اتصال به لوله کشی آب شهری، رطوبت مورد نیاز را به طور مؤثر و بدون انتقال ذرات و رسوبات آب به محیط داخلی دستگاه جوجه کشی فراهم می کند.
  2. مه ساز اولتراسونیک: رطوبت‌ساز های اولتراسونیک با فناوری مدرن و فرکانس بالا، موجب لرزش داخل آب می‌شوند. این امر باعث تبدیل آب به قطرات ریز و سپس بخار می‌گردد. دستگاه این بخار را به‌ عنوان هوای تمیز و ضدعفونی شده به محیط می‌فرستد؛ این غبار پراکنده، محیط خنک‌تر و مرطوب‌تری ایجاد می‌کند.
  3. مه پاش نازلی: دستگاه رطوبت ساز نازلی در محیط های خانگی، اداری و صنعتی برای تنظیم سطح رطوبت و پایین آوردن دما به کار گرفته می شود.
  4. بخار ساز گرم: در این دستگاه‌ها، بخاری گرم و مطلوب تولید می شود که سبب افزایش همزمان دما و رطوبت محیط می‌گردد. المنت‌های حرارتی موجب تولید بخار گرم می‌شوند؛ بخار تولیدی توسط این دستگاه‌ها عاری از هر گونه آلودگی است، بنابراین در دستگاه‌های جوجه‌کشی کاربرد دارند.

شرایط بازار خرید و فروش رطوبت ساز در ایران

رطوبت ساز ها همانطور که گفته شد انواع مختلف و کاربرد های متنوعی دارند که از بحث جوجه کشی گرفته تا استفاده از آن برای تامین رطوبت و خنک کردن محیط در کافی شاپ ها، منازل و غیره از این رو این محصول در ایران بازر هدف خاص خود را داشته و با واردات این محصول می توانید فروش خوبی داشته باشید و سود بالایی کسب کنید، البته اگر محصولات وارداتی را به قیمت مناسب و با کیفیت بالا از فروشندگان معتبر خریداری کرده باشید.

واردات انواع رطوبت گیر از چین

رطوبت گیر یک دستگاه تهویه مطبوع است که سطح رطوبت هوا را کاهش داده و حفظ می کند. این کار معمولاً به دلایل بهداشتی، راحتی حرارتی یا برای از بین بردن بوی کپک زدگی و جلوگیری از رشد کپک با استخراج آب از هوا انجام می شود. به عنوان برخی از محبوب ترین دستگاه های رطوبت گیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

واردات رطوبت گیر
  • رطوبت گیر الکترونیکی: دستگاه رطوبت گیر وظیفه جذب رطوبت ناشی از تبخیر سطحی را دارد تا از تخریب تجهیزات جلوگیری کند. سیستم‌های تهویه و رطوبت‌گیری برای کنترل میزان رطوبت محیط، ایجاد آسایش حرارتی و بهبود کیفیت تنفس افراد ضروری هستند، به ویژه در فضاهای سرپوشیده مانند استخرها.
  • رطوبت گیر خشک کن: دستگاه رطوبت گیر به عنوان یک وسیله موثر در کنترل و کاهش رطوبت محیط عمل می‌کند و می‌تواند در خانه‌ها، دفاتر، انبارها و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه‌ها به بهبود کیفیت هوا و راحتی افراد کمک می‌کنند و همچنین به افزایش عمر مفید دستگاه‌ها و تجهیزات در محیط‌های با رطوبت بالا کمک می‌کنند.
  • رطوبت گیر تبریدی: رطوبت گیر های تبریدی یا خشک‌کن های تبریدی، که به عنوان درایرهای یخچالی نیز شناخته می‌شوند، یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع درایر هوا هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از فرایند تبرید، رطوبت موجود در هوای فشرده را حذف کرده و بدین ترتیب، رطوبت هوا را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

شرایط بازار خرید و فروش رطوبت گیر در ایران

در ایران، تقاضا برای دستگاه‌های رطوبت ساز به ویژه در فصول خشک سال و در فضاهای کاری مانند دفاتر، کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و… افزایش می‌یابد (بخصوص در شهر های شمالی). به علاوه استفاده از دستگاه های رطوبت گیر به عنوان یک ابزار ضروری در محیط های با رطوبت بالا مانند استخر های سرپوشیده اهمیت بالایی دارد.

در مجموع، بازار دستگاه‌های رطوبت ساز و واردات رطوبت ساز در ایران در حال گسترش است و تنوع برندها و قیمت‌ها در آن وجود دارد. از این رو واردات این محصول می تواند تجار را به سود خوبی برساند.

واردات دستگاه خوشبو کننده هوا از چین

دستگاه خوشبو کننده هوا یک عطرافشان قابل برنامه ریزی است که با استفاده از جریان هوای محیط به صورت میکانیزه در فواصل زمانی معین مقدار استانداردی از رایحه را به منظور خنثی کردن بوی نامطبوع یا خوش عطر کردن فضا پخش می کند. برخی از محبوب ترین دستگاه های خوشبوکننده هوا شامل موارد زیر می شود:

واردات رطوبت گیر
  • دستگاه خوشبو کننده هوا برقی: دستگاه خوشبو کننده وسیله‌ای کاربردی برای پخش‌کردن بوی خوش در محیط های بسته می‌باشد این دستگاه با توجه به برخورداری از تکنولوژی مؤثر اتومیزیشن مایع اسانس را با فشار استاندارد از حالت مایع به حالت گاز تبدیل می‌کند و ذراتی نامحلول در هوای محیط ایجاد می‌کند که دارای ماندگاری بالایی در هوا هستند.
  • دستگاه خوشبو کننده هوا سنسوردار: این محصول دارای سنسور حساس به نور است که قابلیت اسپری خودکار به محض روشن شدن محیط را دارد و هر زمانی که برق را روشن کنید یا نوری به این دستگاه برسد، بطور خودکار برای تازگی هوای محیط، اقدام به اسپری کردن کرده و بوی بد فضا را تغییر می‌دهد. به علاوه این دستگاه ها مجهز به سنسور بو نیز هستند سنسور هایی که می توانند بوی نامطلوب را تشخیص دهند و در صورت لزوم اسپری خود را روشن کنند.
  • دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک: دستگاه خوشبو کننده هوای اتوماتیک، ابزاری کاربردی برای بهبود کیفیت هوای محیط خانه یا محل کار است. این دستگاه به طور خودکار، عطر خوشبویی را در فضا پخش کرده و معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها آسان و بدون دردسر باشد.
  • دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی: فناوری دستگاه با استفاده از فن و مکش برای خوشبو کردن هوا و پخش رایحه در محیط استفاده می کنند. اسانس درون مخزن قرار می گیرد و پس از ایجاد میکرو مولکول این رایحه به بیرون منتشر می شود. این نوع دستگاه ها برای محیط های کوچک و متوسط مناسب هستند.

شرایط و بازار خرید و فروش دستگاه خوشبو کننده هوا در ایران

استفاده از دستگاه‌های خوشبو کننده در ایران به ویژه در محیط‌های عمومی و تجاری مانند فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر مکان های عمومی و خصوصی رو به افزایش است.

در مجموع، واردات هوا ساز و دستگاه های خوشبو کننده هوا در ایران در حال گسترش است. خریداران باید با در نظر گرفتن نیازها و محیط مورد استفاده، محصول مناسب را انتخاب کنند.

خدمات واردات کالا با برند دلخواه با بازرگانی جولایی

بازرگانی جولایی به مشتریان خود خدمات واردات انواع رطوبت ساز، رطوبت گیر، خوشبو کننده هوا و بسیاری از دستگاه ها از چین را با برند دلخواه شما ارائه می دهد. همچنین این مجموعه می تواند قطعات این دستگاه ها را از چین وارد کند تا مشتریان بتوانند در ایران آن را مونتاژ کرده و با برند دلخواه خود در بازار به فروش برسانند و سود خوبی کسب کنند.

بنابراین اگر شما هم قصد واردات هر یک از این دستگاه ها از چین با برند دلخواه خود را دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما در این خصوص بهره مند شوید.

بازرگانی جولایی

نتیجه گیری

در اینجا شما را با واردات رطوبت ساز، رطوبت رسان و خوشبو کننده های هوا آشنا کردیم و تمامی کاربرد های این دستگاه ها را برای شما ارائه کردیم. دستگاه‌های رطوب‌ساز، رطوبت‌رسان و خوشبوکننده هوا ابزارهای مفید و کاربردی برای ارتقای کیفیت محیط‌های داخلی هستند. این دستگاه‌ها با قابلیت‌های متنوع خود از جمله تنظیم میزان رطوبت، انتشار عطرهای خوشبو و بهبود کیفیت هوا، می‌توانند به ایجاد محیطی مطلوب و دلچسب برای ساکنان کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا