واردات انواع تصفیه آب و تصفیه هوا از چین و ترخیص آن از گمرک با برند دلخواه

یکی از مهم ترین پایه های اقتصادی کشور، واردات و صادرات محصولات است. از جمله مهم ترین مواردی که می توانیم در این زمینه به آن اشاره کنیم، واردات تصفیه هوا و واردات تصفیه آب از کشور چین است. چین به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکای تجاری ایران، محصولات متعدد و مختلفی را با این کشور رد و بدل می کند و سرمایه های هنگفتی از این طریق نیز مبادله می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع دستگاه تصفیه آب و تصفیه هوا آشنا کنیم تا بدین صورت بتوانید نسبت به خرید و فروش آن ها در بازار داخلی اقدام کنید؛ با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

مراحل واردات تصفیه آب و تصفیه هوا از چین

مراحل واردات تصفیه آب و هوا از چین

آشنایی با تصفیه آب

کشور ایران یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شرکای تجاری چین است که از محصولات محبوب و پرفروشی که در فرایند واردات به بازار داخلی تزریق می شوند، می توان به واردات دستگاه تصفیه آب و تصفیه هوا اشاره کرد. در این بخش قصد داریم با دستگاه تصفیه آب و انواع آن بیشتر آشنا شویم. این روزها با وجود دستگاه های تصفیه آب شهری، همچنان شاهد این امر هستیم که آب آشامیدنی موجود در لوله کشی شهری، آنچنان که باید تمیز و تصفیه شده نیست.

از این رو نیاز به دستگاه تصفیه آب بسیار احساس می شود. خوشبختانه دستگاه های تصفیه آب بسته به موقعیت و محل استفاده به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و این امر باعث می شود تا افراد بتوانند متناسب با نیاز و شرایط خود بهترین نوع دستگاه را خریداری کنند. در واردات تصفیه آب، سعی می شود تنوع محصولات به خوبی حفظ گردد؛ از این رو در ادامه به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خواهیم پرداخت تا بدین صورت بتوانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

انواع دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب

از انواع دستگاه تصفیه آب عبارتند از:

  • دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس
  • دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون
  • دستگاه تصفیه آب قلیایی
  • دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز
  • دستگاه تصفیه آب با اشعه فرابنفش
  • دستگاه تصفیه آب مکانیکی
  • دستگاه تصفیه آب با کربن اکتیو
  • دستگاه تصفیه آب با تبادل یونی
  • دستگاه تصفیه آب با آلومینای فعال
  • دستگاه تصفیه آب با روش یونیزاسیون

شرایط و بازار خرید و فروش تصفیه آب در ایران

واردات تصفیه آب مانند واردات رطوبت ساز، بسیار بازار پر رونق و قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه در زندگی کنونی، مردم بیش از گذشته به سلامت خود اهمیت می دهند، ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب بسیار احساس می شود. این دستگاه می تواند با تصفیه کامل آب از آلودگی ها و ذرات آلاینده از بروز بیماری های مختلف در انسان ها جلوگیری کند. به همین علت میزان عرضه و تقاضا برای این محصول بسیار بالا رفته و امروزه شرکت های متنوعی را می توانید در زمینه واردات این محصولات مشاهده کنید. شما نیز می توانید با فعالیت سنجیده و درست، به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

آشنایی با تصفیه هوا

آشنایی با تصفیه هوا

متاسفانه در زندگی ماشینی امروزی، دلیل بسیاری از بیماری های جسمی از آلودگی بیش از حد هوا به وجود می آید. ذرات آلاینده و گردوغبار پراکنده در محیط به حدی افزایش یافته اند که می توان حجم قابل توجهی از آن را حتی در محل سکونت خود نیز حس کرد. این موضوع برای بسیاری از افراد به یک موضوع نگران کننده تبدیل شده است. واردات تصفیه هوا یکی از بزرگ ترین خدماتی است که شرکت های واردکننده در حق هموطنان خود می کنند.

این دستگاه ذرات آلاینده موجود در محیط پیرامون شما را جذب کرده و با محبوس کردن این آلودگی ها درون فیلترهای خود، هوایی صاف و پاکیزه در اختیارتان قرار می دهد. این دستگاه ها بسته به مدل و قدرت عملی که دارند، می توانند حجم مشخصی از هوای محیط را پاکسازی و تصفیه کنند. کشور ایران علاوه بر واردات لوازم برقی لوکس و مرغوب، لوازم دیجیتالی، دستگاه های تصفیه هوا و انواعی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا را نیز از شرکت های معتبر چینی خریداری می کند؛ در ادامه اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

انواع دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا براساس یک سری فاکتورهای خاص به گروه های مختلفی دسته بندی می شود؛ در واردات تصفیه هوا با انواع این محصولات زیر روبرو هستیم:

  • انواع تصفیه هوا از نظر فیلتراسیون: دستگاه با فیلتراسیون غیرفعال یا پسیو، دستگاه با فیلتراسیون فعال یا اکتیو
  • انواع دستگاه تصفیه هوا از نظر حجم: امروزه می توانید دستگاه های مختلفی را مشاهده کنید که هر کدام حجم فضای مشخصی را پاکسازی می کنن. یا به زبان ساده تر مدل های مختلف به فضای تحت پوشش مختلفی تقسیم می شوند..
  • انواع دستگاه تصفیه هوا از نظر جنس و فیلتر: دستگاه با فیلتر کاتالیستی، دستگاه لا فیلتر هپا، دستگاه با فیلتر کربن، دستگاه با فیلتر پلاسمایی
  • انواع دستگاه تصفیه هوا براساس برند: امروزه برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند و شما می توانید پس از مطالعه درباره برند، بهترین آن را خریداری کنید.

شرایط و بازار خرید و فروش تصفیه هوا در ایران

این محصول نیز همچون دستگاه تصفیه آب بشدت برای سلامتی انسان ها مفید و ضروری است. از این رو، می توان گفت واردات تصفیه هوا و عرضه آن به بازار ایران، بسیار بازار پررونقی داشته و میزان تقاضا برای خرید آن بالاست. در نتیجه شرکت های واردکننده در این حوزه نیز می توانند سودآوری قابل توجهی داشته باشند.

خدمات واردات کالا با برند دلخواه با بازرگانی جولایی

بازرگانی جولایی به مشتریان خود خدمات واردات انواع لوازم برقی مانند انواع تصفیه آب، تصفیه هوا، رطوبت گیر، رطوبت ساز، خوشبو کننده هوا و بسیاری از دستگاه ها از چین را با برند دلخواه شما ارائه می دهد. همچنین این مجموعه می تواند قطعات این دستگاه ها را از چین وارد کند تا مشتریان بتوانند در ایران آن را مونتاژ کرده و با برند دلخواه خود در بازار به فروش برسانند و سود خوبی کسب کنند.

بنابراین اگر شما هم قصد واردات هر یک از این دستگاه ها از چین با برند دلخواه خود را دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما در این خصوص بهره مند شوید.

بازرگانی جولایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا