واردات انواع بخار شوی از چین و ترخیص آن از گمرک با برند دلخواه

امروزه خرید لوازم برقی خانگی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان امری بسیار مهم تلقی می شود. بنابراین از جمله لوازم خانگی پر مصرف، بخار شوی است. برای واردات بخار شوی و ورود به این عرصه بهتر است ابتدا شناخت کافی از این وسیله داشته و برندهای تولید کننده آن ها را به خوبی شناسایی کنید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع بخار شوی بپردازیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

مراحل واردات انواع بخار شوی از چین

مراحل واردات انواع بخار شوی از چین

واردات انواع بخار شوی از چین

آشنایی با انواع بخار شوی

تنوع وسایل منزل آنقدر زیاد است که واردات لوازم منزل را به عرصه ای بسیار گسترده برای سودآوری تبدیل کرده است. واردات بخار شوی نیز از دیگر موارد پرطرفدار در این زمینه است. بخار شوی ها دستگاه هایی هستند که داری یک مخزن آب بوده و آب را به بخار تبدیل می کند و سطوح را تمیز و ضد عفونی می کند. بخارشوی ها انواع مختلف، مزیت ها و کاربرد های زیادی دارند. در ادامه به معرفی سه نوع اصلی از بخارشوی ها خواهیم پرداخت.

1. بخار شوی دستی

بخارشوی های دستی علی رغم اندازه و ابعاد کوچکی که دارند، بسیار پرطرفدار بوده و کاربردهای زیادی در محیط خانه خواهند داشت. به همین دلیل افراد زیاد درصدد خرید آن هستند. بنابراین واردات بخار شوی دستی می تواند بسیار پر رونق باشد.

2. بخارشوی ایستاده

بخار شوی های ایستاده شبیه به جاروبرقی هستند و بیشتر برای تمیز کردن کف و سطوح بزرگ در اماکن مختلف کاربرد دارند. مهم ترین مزیت این نوع از بخار شوی ها وزن کم و ارتفاع زیاد آن ها است. به همین دلیل افراد برای تمیز کردن نیاز به خم شدن نخواهند داشت. واردات بخار شوی ایستاده از چین به ایران هم بسیار رایج است.

3. بخار شوی سیلندری

مهم ترین ویژگی بخار شوی های سیلندری مخزن ذخیره آب بسیار بزرگ آن ها است. البته این حجم از منبع ذخیره آب برای مصارف خانگی هم کاربرد دارد. این بخار شوی همه کاره قیمت بیشتری نسبت به دو مدل قبلی دارد. اما با این حال طرفداران خود را داشته و از محبوبیت آن کم نخواهد شد.

خدمات واردات کالا با برند دلخواه با بازرگانی جولایی

بازرگانی جولایی به مشتریان خود خدمات واردات انواع اتو، بخار شوی و بسیاری از دستگاه ها از چین را با برند دلخواه شما ارائه می دهد. همچنین این مجموعه می تواند قطعات این دستگاه ها را از چین وارد کند تا مشتریان بتوانند در ایران آن را مونتاژ کرده و با برند دلخواه خود در بازار به فروش برسانند و سود خوبی کسب کنند.

بنابراین اگر شما هم قصد واردات هر یک از این دستگاه ها از چین با برند دلخواه خود را دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما در این خصوص بهره مند شوید.

بازرگانی جولایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا