آشنایی با گوانجو

با سلام

برای آشنایی هرچه بهتر شما بازرگانان عزیز و سهولت در امر تجارت و سفر شما به کشور چین، مفتخریم اطلاعات لازم جهت سکونت کوتاه مدت شما در شهر زیبای گوانجو را در اختیازتان قرار دهیم.

درصورت نیاز به هر راهنمایی میتوانید با شماره های دفتر چین تماس گرفته و همکاران ما در سریعترین زمان ممکن بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما ارایه خواهند داد.

همچنین اگر برای اقامت موقت خود نیاز به تهیه هتل در نزدیکی بازارهای هدف و یا مراکز تفریحی و توریستی شهر گوانجو را دارید میتوانید قبل از سفر با همکاران ما ارتباط گرفته تا امور مربوط به بوک هتل و سرویس رفت و آمد فرودگاهی را برای شما انجام دهند.

با سپاس

مدیریت شرکت بازرگانی جولایی

گوانگژو، که قبلاً به عنوان کانتون شناخته می‌شد، یک کلان شهر پرجنب‌وجوش در جنوب چین است. این شهر در امتداد رودخانه مروارید واقع شده و سابقه طولانی به عنوان مرکز تجاری و بازرگانی دارد. 

گوانگژو امروزه به خاطر معماری مدرن و چشمگیرش شناخته می‌شود، که در کنار جاذبه‌های تاریخی متعدد، آن را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

گوانگجو همچنین به عنوان مرکز عمده محصولات و تولید چین، طیف گسترده‌ای از بازارها را در خود جای داده است که هر کدام به فروش محصولات و خدمات در یک صنعت خاص اختصاص دارند. خواه به دنبال پوشاک ارزان قیمت، لوازم الکترونیکی پیشرفته یا مواد اولیه کمیاب باشید، مطمئناً در گوانگژو همه آنها را پیدا خواهید کرد.

برای دیدن بازارها، مکان های دیدنی و رستوران های گوانجو بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا