معرفی نمایشگاه های تجاری چین 2024

امروز بر کسی پوشیده نیست که چین اقتصاد پر رونقی دارد. حضور جهانی چین در تجارت تقریباً بی‌نظیر است و بسیاری از صنایع از ارتباطات چینی خود به خوبی برای کاهش هزینه‌های تولید، گسترش شبکه و افزایش سود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین راه‌های ارتباط با تأمین کنندگان چینی برای تجار در هر بازاری، شرکت در نمایشگاه های تجاری چین است. جایی که محصولات جدید به همراه فناوری‌های پیشرفته به نمایش گذاشته می‌شوند.

در ادامه این مطلب از بازرگانی جولایی، قرار است تا مهم‌ترین نمایشگاه های تجاری چین در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

بزرگترین و بهترین نمایشگاه های تجاری در چین 2024

در طول سال نمایشگاه های تجاری قابل توجه و ارزشمندی در چین برگزار می‌شوند. در سال 2024 نیز قطعاً شاهد حضور فروشندگان چینی و خریدارانی از سراسر جهان در این نمایشگاه‌ها خواهیم بود.

در نتیجه بهتر است که با توجه به نیاز کسب و کارتان بهترین تاریخ را برای سفر به یکی از این نمایشگاه‌ها انتخاب کنید تا بتوانید محصول یا محصولات مورد نظرتان را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن تهیه کنید.

حتی اگر خودتان نمی‌توانید به چین سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از کارشناسان بازرگانی جولایی که علاوه بر ایران در چین نیز مستقر هستند، مشاوره بگیرید.

ما می‌توانیم محصول مورد نظر شما را با بهترین قیمت و کیفیت در ایران و یا هر نقطه دیگری در دنیا به شما تحویل دهیم.

ISPO Beijing (12 الی 14 ژانویه، پکن)

این نمایشگاه تجاری عرضه کننده برندهای ورزشی، مد و سبک زندگی است. بستری را برای شرکت‌های بین‌المللی فراهم می‌کند تا با کسب و کارهای چینی ارتباط بگیرند و محصولات خود را از این صنایع سفارش دهند. نمایشگاه ISPO پکن با بیش از 400 غرفه، یکی از نمایشگاه های تجاری بزرگ در چین به حساب می‌آید.

نمایشگاه تجاری چین: ISPO Beijing

China Fish (21 تا 23 فوریه، پکن)

China Fish نمایشگاهی پیشرو در زمینه ورزش ماهیگیری است که آخرین فناوری، تجهیزات و صدها محصول جدید را به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه بین‌المللی یکی از بهترین‌ها در نوع خود است که تاکنون توانسته خریداران بیش از 80 کشور را به خود جذب کند. در این مکان می‌توانید انواع محصولات مرتبط با ماهیگری را پیدا کنید.

نمایشگاه تجاری چین: China Fish

East China Fair 2024 (1 تا 4 مارس، شانگهای)

نمایشگاه شرق چین (EFC) یک نمایشگاه بزرگ تجاری در چین در زمینه نساجی است که سالانه هزاران غرفه‌دار، فروشنده و بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. این نمایشگاه بزرگ محصولاتی مانند منسوجات، هدایا، پوشاک و محصولات خانگی را به نمایش می‌گذارد.

در این نمایشگاه همچنین بخش‌هایی از آن به محصولات خارجی و تجارت الکترونیک اختصاص داده شده است.

نمایشگاه تجاری چین: East China Fair 2024

نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز چین 2024 (13 تا 16 مارس، شانگهای)

نمایشگاه ساخت و ساز چین برای اولین بار در سال 1999 برگزار شد و تاکنون بسیار موفق عمل کرده است و اکنون بیش از گسترش یافته و شامل 3 رویداد جداگانه در سه شهر مختلف چین است.

اولین مورد در شانگهای چین واقع شده و بیش از 500 غرفه دار را شامل می‌شود. این رویداد یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های تجاری در زمینه ساخت و ساز در چین است و بستر مفیدی را برای شرکت‌های خارجی ایجاد کرده تا از خدمات ساخت و ساز عالی و مقرون به صرفه چینی استفاده کنند.

نمایشگاه تجاری چین: نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز چین

نمایشگاه کانتون (Canton) (15 تا 19 آوریل، گوانجو)

بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری در چین، نمایشگاه کانتون است که نمایشگاه واردات و صادرات چین نیز نامیده می‌شود. می‌توان گفت این نمایشگاه جذاب‌ترین رویداد برای وارد کنندگان جهانی در تمام صنایع است.

نمایشگاه کانتون طیف گسترده‌ای از محصولات را پوشش می‌دهد و مکانی ایده آل برای وارد از چین است، زیرا می‌توانید در طیف گسترده‌ای از محصولات، تولید کنندگان مختلفی را بیابید که نیاز شما را تأمین می‌کنند.

نمایشگاه تجاری چین: کانتون

کنفرانس و نمایشگاه جهانی وسایل نقلیه هوشمند 2024 (26-29 سپتامبر، پکن)

این رویداد پر از نوآوری، کنفرانس و نمایش جهانی وسایل نقلیه هوشمند و بدون راننده در آسیا است.

بازدید کنندگان این نمایشگاه تجاری در چین، آخرین دستاوردهای صنعت را خواهند دید. هر شرکتی که ارتباطی با صنعت خودرو داشته باشد از حضور در این نمایشگاه قطعاً سود خواهد کرد.

نمایشگاه تجاری چین: کنفرانس و نمایشگاه جهانی وسایل نقلیه هوشمند 2024

نمایشگاه بین‌المللی کالا Yiwu (21-24 اکتبر، Jinhua)

یک نمایشگاه یک مرحله‌ای برای انواع کالاهای مصرفی است. امکان ندارد در چین باشید و در زمان برگزاری این نمایشگاه به آن سری نزنید. به طور میانگین در حدود 200 هزار نفر به این نمایشگاه می‌آیند که می‌توان به اهمیت آن پی برد.

شرکت‌های چینی در هر شکل و اندازه‌ای می‌توانند محصولات خود را برای کسب‌وکارهای چندملیتی به نمایش بگذارند و به شما کمک کنند شبکه کاری خود را توسعه و در بازار چین ارتباطاتی ایجاد کنید.

نمایشگاه تجاری چین: نمایشگاه بین‌المللی کالا Yiwu

بائوما (Bauma) چین 2024 (26 تا 29 نوامبر، شانگهای)

این نمایشگاه تجاری ساخت و ساز در چین یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های آسیا است که انواع ماشین آلات سنگین، ابزارآلات و تکنیک‌های ساختمانی را به نمایش می‌گذارد.

با بیش از 210،000 بازدید کننده در هر سال و بیش از 3500 غرفه، Bauma China نمایشی از بزرگ‌ترین و بهترین محصولات در صنعت ساختمان است.

نمایشگاه تجاری چین: بائوما

مزایای شرکت در نمایشگاه های تجاری چین 2024

چرا باید در این نمایشگاه‌ها شرکت کنید؟ حضور شما چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟

شرکت در چنین نمایشگاه هایی در چین به شما کمک می‌کند تا روابط کاری گسترده‌تری پیدا کنید و همچنین از آخرین روند تغییرات در صنعتتان مطلع شوید، همچنین:

  • ایجاد شبکه با افراد علاقه‌مند: در نمایشگاه های تجاری با فروشندگان، خریداران و سرمایه گذاران زیادی ملاقات خواهید کرد که به شما کمک می‌کند شبکه خود را گسترش دهید و ارتباطات جدیدی ایجاد کنید.
  • پیدا کردن محصولات نوآورانه: شرکت در نمایشگاه های تجاری راهی عالی برای همگام شدن با رشد صنعت و کشف جدیدترین محصولات نوآورانه در بخش خودتان است.
  • گسترش کسب و کار: اگر به گسترش کار خود از طریق بازار چین فکر می‌کنید، راهی سریع‌تر از ایجاد ارتباط و یافتن شرکایی در نمایشگاه های تجاری چین برای انجام این کار وجود ندارد.
  • ایجاد مشارکتهای بلندمدت و پر رونق: مانند شما، افرادی که در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها ملاقات می‌کنید اغلب به دنبال مشارکت‌های بلندمدت و موفق هستند. شما می‌توانید به راحتی در نمایشگاه های تجاری چین روابط تجاری موفقی ایجاد کنید.

ایجاد یک شراکت موفقیت آمیز با بازرگانی جولایی

از آنجایی که اقتصاد چین همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، شما هم می‌توانید با ایجاد ارتباطات درست و شبکه سازی به رشد کسب و کار خود در هر نقطه‌ای از جهان ادامه دهید.

شرکت در نمایشگاه های تجاری چین راهی عالی برای کشف فرصت‌های تجاری مختلف است، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که با همکاری بازرگانی جولایی به راحتی می‌توانید تأمین کنندگان مورد نظر خود را در این نمایشگاه های پیدا کنید و از همه مهم‌تر اینکه با خرید از چین می‌توانید محصولات خریداری شده را با استفاده از کارگو چین در هر نقطه‌ای از جهان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا